Brezplačno pošiljanje po Sloveniji pri nakupu nad 60€

Vpiši se / Prijava
My Account
Login Register

Lost password ?

A password will be sent to your email address.

Vaši osebni podatki bodo uporabljeni za podporo vašim izkušnjam na tem spletnem mestu, za upravljanje dostopa do vašega računa in za druge namene, opisane v našem privacy policy.

Pandeoshop-trgovina-korejske-kozmetike
  • TRGOVINA
    • NEGA OBRAZA
      • Čiščenje obraza
      • Olja
      • Toniki in Meglice
      • Dnevne kreme
      • Nočne kreme
      • Serumi
      • Emulzije in Esence
      • Maske za obraz
      • Nega za okoli oči
      • Zaščita pred soncem
      • Posebna nega
    • TIPE KOŽE
      • Normalna
      • Mešana
      • Suha
      • Mastna
      • Občutljiva
      • Atopična koža in ekcem
      • Gube in zrela koža
      • Za vse tipe kože
    • NEGA TELESA
      • Geli za prhanje
      • Pilingi
      • Geli in losijoni za telo
      • Nega rok in stopal
      • Kreme za sončenje
      • Intimna nega
    • NEGA LAS
      • Šamponi
      • Balzami
      • Maske in olja
      • Nega in oblikovanje
    • BLAGOVNE ZNAMKE
      • Mizon
      • Secret Key
      • Holika Holika
      • Benton
      • Ostalo
    • KOMPLETI
      • ZA MOŠKE
      • LIČILA
      • IDEJE ZA DARILO
  • Najbolj prodajani
  • AKCIJE
  • Blog
  • KONTAKTI
0 0
0 My Wishlist

No products in the wishlist.

View Wishlist

0 0
0 Shopping Cart
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Brezplačnа dostava po Sloveniji nad 60€

Brezplačno pošiljanje po Sloveniji pri nakupu nad 60€
Menu Categories
  • TRGOVINA
    • NEGA OBRAZA
      • Čiščenje obraza
      • Olja
      • Toniki in Meglice
      • Dnevne kreme
      • Nočne kreme
      • Serumi
      • Emulzije in Esence
      • Maske za obraz
      • Nega za okoli oči
      • Zaščita pred soncem
      • Posebna nega
    • TIPE KOŽE
      • Normalna
      • Mešana
      • Suha
      • Mastna
      • Občutljiva
      • Atopična koža in ekcem
      • Gube in zrela koža
      • Za vse tipe kože
    • NEGA TELESA
      • Geli za prhanje
      • Pilingi
      • Geli in losijoni za telo
      • Nega rok in stopal
      • Kreme za sončenje
      • Intimna nega
    • NEGA LAS
      • Šamponi
      • Balzami
      • Maske in olja
      • Nega in oblikovanje
    • BLAGOVNE ZNAMKE
      • Mizon
      • Secret Key
      • Holika Holika
      • Benton
      • Ostalo
    • KOMPLETI
      • ZA MOŠKE
      • LIČILA
      • IDEJE ZA DARILO
  • Najbolj prodajani
  • AKCIJE
  • Blog
  • KONTAKTI
  • ZA MOŠKE
  • TIPE KOŽE
    • Normalna
    • Mešana
    • Suha
    • Mastna
    • Občutljiva
    • Atopična koža in ekcem
    • Gube in zrela koža
    • Za vse tipe kože
    • Občitljiva
  • KOMPLETI
  • BLAGOVNE ZNAMKE
    • Onsaemeein
    • Elizavecca
    • Mizon
    • Deepondé
    • Secret Key
    • Milk Touch
    • Holika Holika
    • Benton
  • NEGA LAS
    • Šamponi
    • Balzami
    • Maske in olja
    • Nega in oblikovanje
  • IDEJE ZA DARILO
  • NEGA TELESA
    • Pilingi
    • Geli in losijoni za telo
    • Nega rok in stopal
    • Kreme za sončenje
    • Intimna nega
    • Geli za prhanje
  • NEGA OBRAZA
    • Olja
    • Maske in olja
    • Čiščenje obraza
    • Toniki in Meglice
    • Dnevne kreme
    • Nočne kreme
    • Serumi
    • Emulzije in Esence
    • Maske za obraz
    • Nega za okoli oči
    • Zaščita pred soncem
    • Posebna nega
    • Mleka in kreme
  • LIČILA
Vpiši se / Prijava
Wishlist 0
Pandeoshop-trgovina-korejske-kozmetike
0 0
0 Shopping Cart
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Brezplačnа dostava po Sloveniji nad 60€

Return to previous page
Home

Vračilo blaga

Vračilo blaga in reklamacije

 
 
 

VRAČILO BLAGA

Vračilo blaga brez navedbe razloga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.
 

Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je KVAN SVETOVANJE d.o.o. , Vandotova 33, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To storite tako, da opozorite kurirja dostavne službe, ki naredi reklamacijski zapisnik. Skupaj z GLS Slovenija bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

REKLAMACIJA

Tudi ko je napak pri dobavljenem blagu malo, je dobro, da veste, da morebitne pomanjkljivosti rešujemo hitro in v vaše zadovoljstvo. V našem interesu je, da zadevo čimprej razrešimo, torej ni nobenega strahu, da bi na rešitev čakali dlje, kot je to nujno potrebno.

Kdaj lahko blago reklamiram?

Odgovarjamo za napake, ki jih ima blago pri dobavi in ki se na blagu pojavijo v naslednjih 24 mesecih. Ne prevzemamo pa odgovornosti za novo nastale napake, predvsem za tiste, do katerih je prišlo zaradi nepravilne uporabe. V primeru uporabljenega blaga ne odgovarjamo za napake, ki so posledica običajne obrabe. V primeru blaga, ki ima označen rok uporabe odgovarjamo tudi za to, da bo konkretno blago v tem času primerno za uporabo.

Opozarjamo, da povečana občutljivost ali morebitna alergijska reakcija na dobavljeno blago ne velja za napako na blagu. Za napako na blagu ne veljajo niti pomanjkljivosti pri darilih in drugi brezplačnih predmetih, ki jih od nas prejmete in so dodani vašemu naročilu. Slike blaga v naši spletni trgovini so informativnega značaja in nas ne zavezujejo glede lastnosti blaga (embalaža blaga je na primer lahko drugačna zaradi sprememb embalaže proizvajalca).

Kakšne so moje pravice pri reklamaciji?

V primeru napake na blagu se lahko dogovorimo za nadomestilo v obliki darilnega bona ali dobropisa.

Prav tako imate pravico, da zahtevate nadomestno dobavo ali popravilo.

Če napake ne moremo odstraniti ali pa to ni primerno, imate pravico zahtevati popust na nakupno ceno. V tem primeru ostane blago pri nas, mi pa vam vrnemo del nakupne cene. Če gre za zelo očitno napako, lahko tudi odstopite od pogodbe o nakupu. V tem primeru nam blago pošljete nazaj, mi pa vam v celoti povrnemo že plačano nakupno ceno.

Kako se reklamira?

Če se odločite blago reklamirati, nas kontaktirajte na [email protected] . Obrazec za reklamacijo najdete tukaj.

O poteku reklamacije, predvsem o njenem sprejemu, reševanju ali zavrnitvi vas bomo pisno obveščali prek elektronske pošte. Po želji vas lahko tudi pokličemo.

Reklamacije rešujemo takoj in reševanje vključno z odstranjevanjem napak ne bo trajalo dlje kot 30 dni. V nasprotnem primeru imate pravico do odstopa od pogodbe o nakupu. Da bomo lahko upoštevali navedene roke, je nujno potrebno vaše sodelovanje.

Stiki

Na vsa vprašanja glede reklamacij vam z veseljem odgovorimo, če se boste na nas obrnili na naslov
e-pošte [email protected] ali na tel. številko 030 373 524.

logo-footer-retina

Najboljša korejska kozmetika

Kvan svetovanje d.o.o.
Vandotova 33 – 1000 Ljubljana
Ponedeljek – petek: 10:00 – 17:00
E-naslov [email protected]
Tel: +386 (0)30 373 524

Uporaba spletne strani

  • Dostava
  • Način plačila
  • Vračilo blaga in reklamacije

Pravne informacije

  • Splošni pogoji poslovanja
  • Varovanje osebnih podatkov
  • Pravica do odstopa

Prijavite se na e-novice:

Bodite vedno na tekočem z našimi novicami!

*Ne skrbite, spama ne bomo pošiljali

SLEDI NAM

Copyright © 2021 All Rights ReservedⒸ Created by Fotoin.si

Home
Shop
0 Wishlist
Contact us
More
More
  • TRGOVINA
    • NEGA OBRAZA
      • Čiščenje obraza
      • Olja
      • Toniki in Meglice
      • Dnevne kreme
      • Nočne kreme
      • Serumi
      • Emulzije in Esence
      • Maske za obraz
      • Nega za okoli oči
      • Zaščita pred soncem
      • Posebna nega
    • TIPE KOŽE
      • Normalna
      • Mešana
      • Suha
      • Mastna
      • Občutljiva
      • Atopična koža in ekcem
      • Gube in zrela koža
      • Za vse tipe kože
    • NEGA TELESA
      • Geli za prhanje
      • Pilingi
      • Geli in losijoni za telo
      • Nega rok in stopal
      • Kreme za sončenje
      • Intimna nega
    • NEGA LAS
      • Šamponi
      • Balzami
      • Maske in olja
      • Nega in oblikovanje
    • BLAGOVNE ZNAMKE
      • Mizon
      • Secret Key
      • Holika Holika
      • Benton
      • Ostalo
    • KOMPLETI
      • ZA MOŠKE
      • LIČILA
      • IDEJE ZA DARILO
  • Najbolj prodajani
  • AKCIJE
  • Blog
  • KONTAKTI
Manage Cookie Consent
Za optimizacijo spletnega mesta in storitev uporabljamo piškotke.
Strogo nujni piškotke Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Ogled nastavitev
{title} {title} {title}